fredag 17 januari 2014

En dag på Formex kan vara såhär...

Igår var jag och kollegan på formex. Jag äääälskar formex och det säger jag varje gång jag är där tror jag, men miljön och alla härliga människor får mig lycklig. 
Idag är jag formex-bakis....

Ont i huvudet och trött i hela kroppen, lycklig men tom. Alla intryck ska sorteras och jag har en önskan om att åka dit idag igen. I augusti har jag lovat mig själv att ta 2 dagar där. Men idag blir det att läsa tidningar och kataloger som jag släpat hem.


Vad hände på plats då? Jo jag kan bara säga att modet är helt i min smak. Det finns en stil som jag älskar och en som går bort helt. Vi var i THG´s monter och faktiskt skulle jag kunna bo där. 



Pb home är ett säkert kort att besöka med.


Ja det är inte svårt att läsa min stil om man tittar på bilderna.
Att besöka Ernst monter är ett måste. Och denna skylten var något jag fastnade på. Känns som han skrev den till mig ;-)
Idag sitter jag med kaffe och tittar ut mot kylan och snön som kommit. Jag är lycklig och nöjd med livet och med vetskap att kontakterna som togs igår är 1 steg närmare min dröm. Kanske den kommer snabbare än jag trodde.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda