torsdag 23 januari 2014

Ledig en hel förmiddag.

Att jobba i butik har vissa fördelar, som tex idag börjar jag inte förrän 14.00 så jag har en hel förmiddag till att göra massa annat.
Tex så har jag spridit ut blommorna jag fick på min födelsedag så nu blommar det lite över allt.
Och gissa vad tulpaner jag fick. Av mig familj kom det en bukett med 40 st i.
Och på bud samt gäster nästan lika mycket.
Vad mer, jo jag försöker tappert att komma igång med träningen igen. Så det blev en tur med boxhandskar, styrketräning och yoga nere i vårt träningsrum.
Nu ska jag bjuda min man på kaffe och ha lite romantisk stund. Jag älskar när vi sitter han och jag och pratar om allt.
Hoppas ni får en fin dag där ute,
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda