söndag 12 januari 2014

Finns det något skönare???.....

...än att ha söndag, fluffa till kuddarna, krypa upp i soffan och läsa i nya böckerna som kom på posten i fredags. Hemma i sin lugna vrå....
 Jag skulle kunna köpa hur många böcker som helst men hinner inte läsa allt jag vill. Så denna gång blev det "bara" 3 st. Ni vet känslan när man öppnar en bok för första gången och känner doften av papper, tryckta bokstäver och spänning. Jag själv älskar det.
 Och självklart en av dom var Malin Berghagens nya bok yoga -ett livsval- med i lådan. Jag har väntat halva hösten på den och faktiskt så har jag redan läst den nu. Det första varvet. Och nu ska jag sätta mig ner och läsa om den, sakta, tänkande och skriva ner det som kommer. Det kan ni läsa om ett par dagar på min andra blogg Min resa i Livet om ni vill.
Ute faller snö och jag är så lycklig, ljuset är tillbaka och jag känner mig som jag vaknar på nytt. 

Tack underbara vita snö för att du kom.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda