måndag 10 februari 2014

En dag i pyamas...

När dottern inte vill leka en söndag, inte äta eller göra något och jag mer än gärna sitter under en filt och somnar direkt. Då vet jag att vi inte mår så bra.
Vi fryser och nyser. Och det är verkligen inte vanligt att jag sjukanmäler mig på jobbet. Men 2014 har jag lovat att lyssna mer innåt och när det känns rätt så är det så.
Det är klart att jag kan pressa mig och gå några timmar till jobbet. Men jag gör nog alla bara en björntjänst. För vem vill ha mina bakterier igentligen?
Nej, idag blir det film, te och läsa som gäller. Just nu, skönheten och odjuret som är så vacker. En av dom bästa Disney-filmerna som gjorts.
Och efter det går jag in i bokvärlden. Boken fick jag av sonen i julas och jag läser aldrig denna typen av bok så det ska bli lite spännande faktiskt.

Jag önskar er alla en härlig start på veckan.
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda