tisdag 4 februari 2014

Färger utomhus

För ett par veckor sedan satt jag och gjorde en ritning för trädgården. Växthus, ätbart och blommor. Tomten vi nu har är en blandning av både gammalt och nytt och jag känner att jag vill bevara men förstärka båda delarna.
På ena sidan huset har vi en stor altan/balkong som jag helst vill sätta ett mer gediget räcke och ha det mer som sällskapsyta än matdel även om vi även kommer äta där. Och det jag tittar mest på just nu är färger som jag vill ha där.
Inte så mycket möblerna. Utan känslan jag vill ha när jag slår mig ner i kvällssolen.
Och på andra sidan ska vi få till en extra matplats. Frukostsolen och lugn.

Alla bilder hittade jag på lexingtons inspirations film.


Det är så spännande med nytt hus och jag längtar så till att värmen ska komma så vi kan öppna upp altandörren.

Släppa in ljuset, dofterna och ljuden av livet. Vad jag längtar!!!!

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda