tisdag 12 juni 2012

En bra talare som inspirerar.

Idag hade vi champagnefrukost med företaget som vi anordnar i gång i halvåret. nästan 100 kvinnor var på plats och njöt av härlig energi.
På plats var även Thomas Ek, grundaren till OBHnordica och föreläste. Vilken inspiration och härlig man att lyssna på. En framgångsaga som "bara" tog 9 år och är ledande i Sverige. Tankarna och idéerna som han berättade om var helt otroligt och vi fick även ett par riktigt goa skratt


Det är en av alla toppensidor att driva företag, jag träffar så många härliga människor och få ta del av så många livshistorier. 
Och inte kunde jag låta bli att drömma mig hem till min egna mixer och min smoothie jag brukar göra.

Björnbär
jordgubbar
havremjölk
lite citronskal 
och lite socker

 mixa och njut.

Men det får jag ta till helgen,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda