lördag 9 juni 2012

frågor+svar=utmaning

Jag har fått en rolig utmaning av bloggen fru Westman . Utmaningen går ut på att jag ska svara på 11 frågor och sedan ska jag skicka 11 nya frågor vidare till 11 andra bloggare. 


1.  Vad hette din första kärlek?
    Min första kärlek när jag var liten var inte min pappa som många andra i min närhet, näpp Ingemar Stenmark hette han J för ca 6 mån sprang jag på honom i Vaxholm och jag måste erkänna att han fortfarande är snygg.

2.  Baren eller dansgolvet?
    Helt klart baren

3.  Vad drömmer du om?

4.   Att människor visade mer hänsyn till varandra och värdesatte liv och miljö mer. Det är alldeles för ego samhälle vi lever i, alla tänker mer på sin egen vinning än att se vad samspel skulle göra. 

5.  Vad är du rädd för?
Ondska, getingar, höjder

6.  Vad finns alltid i din handväska?
Telefon, kvitton, plånbok

7.  Favoritfärg?
Blå, vit och rosa tror jag (i alla fall idag, imorgon kan det vara något nytt)

8.  Din bästa vän?
Min man helt klart, alltid. Och min mamma. Sedan har jag många bästa tjejvänner jag är stolt över som tex min svägerska, min barndomsvän, min gamla arbetskamrat

9.  Något du är stolt över?
Min familj,
Att jag har övervunnit min rädsla över att stå på scen och prata inför folk och föreläsa.

10.Ditt favoritplagg?
Jag måste nog erkänna att det är pyamasen. Jag älskar att gå omkrin och mysa i den

11.Hur många par skor har du egentligen som är för små?
Jag har inga, dock ett antal som är lite förstora.

12.Vad ger du dig själv för titel? 
Absolut en livsnjutare och idéesprutare.

Och nu så skickar jag utmaningen vidare till dessa 11 bloggare:


 jag önskar er alla en härlig lördag,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda