söndag 3 juni 2012

Måndag-söndag-måndag-söndag

Veckorna går så fort. Jag hänger inte med... Om 19 dagar är det midsommar och jag sitter med raggsockor och fleecetröja. Känns inte som sommar, eller hur? Denna helg har jag varit på bakhumör. Bullar, tekakor, rågbröd och lavendelkex finns nu i skåpen och tyvärr även många ner i magen. Det är inte en bra start på veckan. Säkert flera - på vågen, men vad gör det. Då finns det värre saker i livet. 
Jag vill denna kväll skicka en tanke till en god vän vars pappa är riktigt dålig. Det är en svår tid min vän går igenom och tyvärr finns det inte ett bra slut på detta. Jag önskar att jag kunde göra mer, men jag tror att min hand på din axel hjälper lite. I kväll tänder jag ett ljus för er och hoppas att ni får många fina stunder tillsammans innan tiden tar slut.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda