tisdag 26 juni 2012

Frukosttankar, vem är jag?

Många av mina vänner är frukostmänniskor, dom älskar frukosten och säger att det är det bästa målet på dagen. Jag är inte en sådan, frukost är ett måste och jag stressar mig oftast igenom den för att ha den gjort. Alltid samma sak blir det för att min fantasi sträcker sig inte så långt (annat är det när det gäller mat)

Kaffe, ägg och a-fil med egen musli (oftast) och fröer är allt jag äter.
Men det jag tycker om är att äta med gott sällskap och fina saker. Jag älskar att ha min GreenGate framme i blått, beige och vitt. Det känns lite lyxigt och fint. Lattemuggarna är perfekta för att äta fil i och det smakar faktiskt lite bättre med en porslinssked. Den stunden jag sitter vill jag ändå känna lite lyx.
Hur gör du till frukost?

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda