måndag 25 februari 2013

Boktips....

Ibland känner jag mig tyst som en mus här på bloggen. Jag läser alla era inlägg men dålig på att lämna kommentarer. Jag vill bara säga det om ni undrar var jag är.
 
Just nu är jag i en läsbubbla i allmänhet. Läser på allt jag hittar. Alt från faktaböcker till mjölkpaket. Och idag tänkte jag ge boktips om ni själva har lite torka på vad som skall läsas.
 Konsten att leva innerligt av Ted Harris och Ann Lagerström har jag många gånger börjat på men slutar med att jag hoppar lite här och där så snart har jag nog läst allt. Superbra och nyttig att läsa.
Alef men Paulo Coelho är en mycket bra bok som ställer saer på sin plats i mitt huvud. Är du andligt intresserad är det en bok för dig helt klart.
The art of eating är en bok som inspireras av Ayurveda. Mycket intressant läsning och Ayurveda kommer jag absolut titta närmare på.
 Hathayoga, ja vad ska jag säga. Att bli en yogis är en av dom bästa sakerna i mitt liv. Jag mår så bra....
 Hoppas någon av böckerna fått dig att bli liiite nyfiken. Lika bra att läsa så mycket det går nu för snart är vi ute och gräver i rabatterna, då finns inte tiden alls på samma sätt...

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda