torsdagen den 21:e februari 2013

Vårdukning...

På jobbet har vi gjort ännu en dukning. Och det är så lätt att ta Lexington känner jag. Och just denna gillade jag mycket. Blått och vitt är min färger och dom återkommer jag gärna till. 
Och att det är mycket blått i år märktes tycker jag när jag var på formex. Så det är bäst att hålla i plånboken, det känns som det blir ett dyrt år för mig annars.

Men även bilden efter med Anna-O-duk och matteusporslin är riktigt snyggt tycker jag.
Kram Linda


6 kommentarer:

  1. Säg inte att du arbetar nånstans där man säljer Lexington och andra såna där supersnygga saker. Det hade dödat all form av ekonomi för mig, jag törs knappt gå in i sådana affärer, helt underbart allting och dukningen är ju så läcker!
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh den nedersta blev jag väldigt förtjust i....Underbart med fina dukningar. Kramar

    SvaraRadera
  3. Bara nyfiken - Är det små blomkrukor i sopp-kopparna?
    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  4. Mmmm....jättefint! Så vackra färger. Duka fint är så roligt!

    KRAM, trevlig helg
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här!