onsdag 24 oktober 2012

Ett nytt företag är fött...

Välkommen till mitt företag. Ni som följt mig ett tag från förra till nu har även fått följa mina drömmar. Här tar jag ett steg åt rätt håll. 
Här kommer du hitta skorpor, muslie och andra saker som gör livet glatt i köket. Än så länge kommer min blogg vara hemsidan men inom kort så kommer mer saker hända. Så håll utkik.

Jag fick frågan av en vän vad tanken var med företaget och för mig är köket allt i mitt liv, där umgås jag, njuter, samtalar och får svar på livets frågor. Jag leker, busar, skrattar med familjen och jag gråter och kämpar när livet och jag är i obalans. Och det vill jag förmedla på många olika sätt... Jag vill att alla ska njuta lite mer av livet.
Och varför inte börja med att bjuda familjen eller en god vän på lite te och en skorpa.

Smaker som:
*        Blåbär
*        Citron/vanilj
*        Pommerans
*        Kardemumma

Eller laga en god soppa och nju av smakerna:
*        Parmensanost
*        Vitlök/persilja/havssalt

Alla påsar är packade om 200 gram och kostar 75,- ute i butik.
Vill du testa så maila mig på
linda.moberg@live.se

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda