söndag 14 oktober 2012

Nya lyktor på köksön

I veckan kom ett efterlängtat paket på posten. Jag hade tänkt köpt dessa trollsländelyktor redan i våras men hann inte med förrän alla var slut. 
Det var så skönt dock att på Hemlängtans shop (där jag handlade dom) kunde man fylla i att bli kontaktad när som kom i lager igen. Så helt plötsligt kom det ett mail att dom fanns inne igen. Jätteskönt, med tanke att jag sällan shoppar på nätet och minnet är inte som det ska kan man säga jst nu när huvudet är fullt av affärsidéer och andra saker.

Idag är det yogamaraton för bröstcancer runt om i Sverige, tanken var att jag skulle yoga idag men vaknar med värk i bihålor och huvud. Jag åkte på en riktig förkylning i torsdags med feber och allt. Jag trodde dock att det skulle lättat tills idag men nu är det värre igen. Jag som såg fram emot att få yoga lite och samtidigt göra något mer bra denna rosa månad. Ni som läste min egen historia vet ju att detta är en viktig sak för mig.

Jag önskar er alla en skön söndag, här skiner solen och frosten ligger hårt på bilrutan. Det är verkligen höst nu,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda