onsdag 17 oktober 2012

Mellan människor=boktips

Jag måste bara ge ett boktips såhär mitt i veckan. En god vän, Anna Skarin Eriksson, har skrivit sin debutroman Mellan människor och jag läser den just nu. 
Boken handlar om 2 kvinnor i Åkersberga som föder barn på samma dag och man får följa deras vardag, tankar och utmaningar i livet. Jag måste säga att jag älskar den. Humor, tankeväckande och mysläsning på samma gång. Efter varje kapitel finns en liten påminnelse för en själv om man vill utveckla och utmana sig. 
Boken finns på Adlibris för dig som vill hänga med (perfekt för bokklubbar tror jag) och läsa i mina ögon årets-måste-läsas-bok...

Nu ska jag krypa ner under filten och läsa lite till och hoppas på att denna envisa förkylning snart försvinner.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda