fredag 5 oktober 2012

Fredagsinspiration

Först vill jag tacka för era fina kommentarer från förra inlägget. Både min mamma och jag värms av era tankar att även ni delar med er av era erfarenheter.

Men nu:

Åååå vad jag älskar Artwood (som bilderna kommer från) Har ni inte varit på deras hemsida rekommenderar jag det varmt. Färgerna, stilen och känslan åååå vad fint. Hade jag haft ett annat typ av hus hade jag haft endast den stilen tror jag. Denna fredag står ännu mer jobb på schemat. Det har varit en hektisk vecka och jag längtar faktiskt till i kväll då de vankas lite plockmat och ett glas vin. Ja efter dottern kommer hem från sitt kalas. Men nu njuter vi av lite fina bilder eller hur?




Ikväll ska jag sätta på mig min nya pyamas från  Lexington,
krypa upp i soffan och njuta av era bloggar och inlägg under veckan. Jag har missat massor verkar det som.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda