måndag 18 mars 2013

Favoritplats hemma

Här hemma har jag en plats som slår alla andra. En plats där jag sitter och läser, pratar i telefon, mediterar, funderar och har koll på huset.
När jag fyllde 30 fick jag min drömstol av familjen och det går inte en dag utan att jag sitter i den. 
Precis, det är Lamino som är formgiven av Yngve Ekström.
Strategiskt så ligger alla mina Lantliv precis ovanför så jag behöver bara sträcka lite på armen för att få ta i en tidning. Jag har kvar alla som jag köpt. Till och med det första nummer som gavs ut. Lite kul...
 En annan favoritplats är min köksö. Det är nu mat/arbets/skolarbete/mingelplatsen här hemma. Igår hann jag med 4 tidningar och 2 koppar kaffe innan resten av familjen dök upp. Himla bra start på dagen....
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda