fredag 8 mars 2013

Fredagstankar-Tacksamhet

Idag vill jag bara njuta av livet, sätta näsan mot solen och känna tacksamhet att jag sitter upp, helt feberfri. Hela veckan har jag varit dundersjuk men nu är det på övergång och jag kan känna livsglädjen komma tillbaka.

Idag vill jag visa min tacksamhet till

solen- som värmer
familjen- som är den mest fantastiska man kan tänka sig
vännerna- som finns runt mig alltid
plattången- (behövs verkligen efter 5 dagars sjuka hahaha)
påskinspirationen- som börjar komma
bloggar- som jag följer och inspireras så av
yogan- som ger mig styrka och lugn
frökataloger- där alla mina drömmar om en perfekt trädgårds byggs från
avoccado- finns det något godare
flugan som kom in igår- det är ett gott tecken på att värmen kommer
morgonkaffet- som min man kommer in med varje morgon till mitt sängbord (lyckorus)

Några tankar från mig idag,
Jag önskar er en skön fredag
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda