lördag 5 juli 2014

Att må sådär toppenbra..

Tänk vilken kväll det blev igår. Jag har nästan träningsvärk i magen för allt skratt. Galet vad roligt att se alla igen. Vi satt ute hela kvällen och det fanns inte en tyst stund alls. 
Och sent i natt gick vi hem från en underbar kväll, grymt fin lägenhet och det var så varmt och skönt. En riktig sommarkväll.
Idag har jag och min barndomsvän fått massa tid att ta igen. Vi har tyvärr inte setts på 12 år och jag inser hur mycket jag saknat henne. Denna spralliga, glada och kloka vän som alltid betytt så mycket för mig.
Dagen började i mysiga Alingsås som jag är uppväxt i med lite shopping. 
Och en lunch på stan...
Vi passade på att gå upp till kvarnsjön med familjen och årets dopp är gjort, dock inte jag som är sådan badkruka.
Dagen har gett så mycket energi och jag är uppe i det blå av allt som hänt. Och kvällen är inte slut. Nu bär det av till våran goda vän Winston och hans nya restaurang/catering. 
Hoppas ni alla har en mysig kväll.
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda