måndag 14 juli 2014

Hemma i min borg...

10 dagar var vi ute och reste, bilade många mil och träffat så mycket folk. Det är nästan skönt att komma hem till tystnaden men jag saknar er alla så mycket redan <3
När jag är ute och reser inspireras jag alltid så av allt och alla och när jag kommer hem har jag en lista i mitt huvud som jag vill sätta igång med. Och alla fina saker jag hittar måste finna en plats i mitt hem och det är det bästa jag vet.
 Men ändå är det som känns mest fantastiskt är alla saker som väntar på mig hemma, det som gör att just detta hemmet är mitt. 
 Jag sjunker ner i soffan med mitt kaffe i handen och landar i alla intryck. Lycklig av att just jag får ha det så bra, ha så fina människor runt mig och ett så vackert land att bo i.
 Och jag hinner inte att vara hemma mer än 15 min innan jag springer på vår granne och vi stannar upp för ett kort samtal. Det är sådana samtal som jag värdesätter så högt. I fickan plingar det till i telefonen och det ligger en inbjudan på fika idag. Tack <3
 Själv går jag i mat-tankar och vad som är viktigt än en gång. Semester har en tendens att generera ett par extra kilo som jag absolut inte behöver. Ja det är också en sak att ta tag i. Men inte idag, idag är min semesterkänsla hög och en moodboard ska göras. Och färg ska handlas.
Hoppas ni har det precis lika bra som jag just nu....
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda