tisdag 19 november 2013

Ett tack och lite kaos

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer, mail och samtal från förra inlägget. Jag har sett en röd tråd och den stämmer väl överens om hur vi själva har pratat om rummet. Nu gäller det att hitta rätt nyans av grått. Det kommer inte bli lätt.

Idag känns det lite kaos här hemma. Först har jag kommit efter med företagen, det måste fixas. Sedan ska jag hinna med en planeringsfika med kollegan och sedan iväg och jobba till kvällen. Skrivbordet är kaos, papper överallt och det gäller att sätta rätt papper på rätt plats.
 Men det är bara att ta 1 sak i taget, det har jag lärt mig genom åren. Det blir inte bättre än vad jag gör det. Så enkelt är det.
Jag ser på bloggar runt ikring att alla väntar på startskottet för julpynt. Det gör även vi här hemma. Senast vid frukostbordet fick jag frågan när vi skulle börja spela lite julmusik och ta fram lite julsaker. Lite konstigt känns det dock med tanke på att det är +6 grader ute och inga tecken på vinter än.
Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda