tisdag 5 november 2013

Fira 18 år och 1 dag

Tänk.... Igår....
Så firade vi 18 år tillsammans, utan att veta det. Vi vaknade i morse och tittade på varandra och du säger...
- vet du vad det var för dag igår?
Precis då slog det mig. 18 år av glädje, kärlek, motgångar, framgångar, skratt, tårar, långa samtal, kärlek, ilska, tystnad och respekt.
Du är min kärlek, den jag får älska som du är. Den som älskar mig för den jag är.
Under alla motgångar vi gått igenom är vår styrka tillsammans den som övervinner allt. Tårar som skapat band som ingen ser, skratt som bara vi kan höra.
När natten kommer och timmarna väcker oss så finns alltid ett samtal att fylla. Något vi vill prata om. Och jag älskar det...
Jag längtar efter dom närmaste 18 år framöver.
Puss frugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda