måndag 4 november 2013

Lite nytt gör en alltid glad

Att flytta in i ett nytt och mycket större hus är jättespännande och kul på alla vis. Efter 1 vecka stod allt på sin plats och det var så skönt. Nu inser jag när det riktiga jobbet börjar. Efter 9 veckor börjar sakerna flyttas på och jag ändrar lite på möbler och inser att det inte är helt rätt i alla rum.
Det kan bero på att jag alltid gillat att möblera om och göra förändringar. 
 I helgen som var så hade vi en liten familjetripp till Västervik och där hittade jag gardiner till tv-rummet. Jag hade beige förut och det kändes så tråkigt i detta rum. Nu hänger det gardiner i jeanstyg. Lite kontrast till dom ljusa väggarna. 
En kudde hamnade med i samma tyg. Lite snygg tycker jag allt att den var och priset var inte fel heller. Endast 50.- Riktigt fynd måste jag säga. Jag som aldrig fyndar annars...
Nu har jag iallafall bestämt mig för att skriva en att göra lista för varje rum om vad som ska göras. Vissa projekt är större än andra....

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda