tisdag 26 november 2013

Julinspiration...

Julkänsla... mmmmm tänk om jag hann med allt jag vill. Så är det varje år. jag vill så mycket men hinner inte.
Fråga är om det skulle hjälpa till med en julkalender där allt som ska göras står och sedan är det bara att pricka av.
Ingen dum idé faktiskt....
En av mina stora inspirationskällor är som ni vet Lexington. Och även i år såklart. Klicka på bilden så kommer ni till årets julkatalog
Jag gillar det klassiska och traditionella. Mysfaktorn med det röda och rutiga, närhetskänsla till naturen. 
Vad jag önskar att vi hade fått till vårt matrum innan julen när jag ser denna bild.

Just nu letar jag fina kransar att ha både inne och ute, har ni några tips?
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda