torsdag 28 november 2013

Thanksgiving 2013- tack till er alla

Idag är det Thanksgiving i Usa och jag gillar tanken om att ha en dag att påminnas om tacksamhet. I söndags hade vi våra goa grannar på middag och vi åt kalkon. och jag hade som plan att vi alla skulle säga vad vi var tacksamma för just nu. Men med allt prat som blev så missades det.
 Middagen blev god och jag njöt av att ha så härliga vänner över en söndagskväll.
Idag jobbar jag sent så jag har ingen möjlighet att visa min tacksamhet för så många så jag gör det här.

Tack till alla läsare här på bloggen-ni är så många som jag inte vet vem ni är 
Tack till er alla som lämnar så fina kommentarer hos mig- dom värmer mitt hjärta
Tack till er som skickar ett mail -ord som gör mig så glad
Tack till mina nära vänner- ni betyder så mycket
Tack till min mamma-som alltid lyssnar tålmodigt på allt jag har att säga
Tack till mina syskon-ni är bäst
Tack till dig Leffe-som alltid finns där i mitt liv
Tack till mina barn-som jag älskar över allt annat som finns
Tack till min man- som får mig att växa lite varje dag 

Och har jag glömt någon nu? Tack för att du är du....
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda