söndag 22 december 2013

4,de advent, arbete och planering....

Tänk, redan 4,de advent. 4,de ljuset tänds och i övermorgon är det julafton. Redan i morgon kommer mina föräldrar och efter det fylls det på i huset. Det blir full fart detta året och jag älskar det.

Jag älskar ju Green gate och blev väldigt förtjust i denna bilden. Smart sätt att använda skeden tycker jag.
Idag är jag på jobbet och det är full fart kan man säga. Många behöver ny klänning till jul mm
Lite extra kul när det är full fart och ömma fötter på kvällen. 

I lunchrummet ligger listan på att-göra-i-kväll... Senapssill, havtornssill och cherrysill är dagens att göra. Apelsinerna fixar dottern. Det är ett måste varje år...
Hoppas att ni har det bra i julstöket och tar det lugnt. Inget stress här inte...
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda