måndag 30 december 2013

Slutar år 2013 med sommarkänsla...

Känns lite fel att titta på sommarbilder när det är dagen innan nyår. Det är nu vi ska rulla oss i glitter och dricka skumpa i kristallglasen.
Men eftersom snön saknas så kommer jag inte in i nyårsruset på samma sätt.
Istället drunknar jag i lexingtons nya katalog och känner hur fräknarna kommer fram. 
Färgerna som kommer till våren i både kläder och inredning är underbara tycker jag. Och jag längtar till första våren och sommaren i vårt nya hus.
Igår satt jag och skissade på tomten och vad jag vill göra.
Är det någon mer som är lika knadig som jag när det gäller trädgård och inredning? 
Tror det faktiskt...
Kram Linda 
PS med detta önskar jag er alla ett gott slut och underbar start på 2014. Året som uppfyller alla våra önskningar 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda