onsdag 25 december 2013

Juldagsmorgon, mätt och träningstankar

Här sitter jag, mitt på soffan i min nya pyamas. Gosar in mig i en filt. Tittar i min nya bok året med Ernst. Japp, ni vet, jag har inte släppt Ernst. 
Faktiskt så älskar jag att titta på alla hans program och hans böcker. Det ger mig inspiration och glädje. 
Hur hade ni det igår? Vi gjorde som vi alltid gjort, åt på tok för mycket. Umgicks och denna väntan på att få julklappar tillhör traditionen med. När dom kom fram var kvällen fulländad.
Idag blir det långpromenad och en önskan om att komma i form igen. Hösten har varit förfärlig när det gäller att träna och tänka hälsa. Jag förstår inte att jag lyckas komma i obalans så fort. Bara och bita ihop nu...
Jag önskar er alla en fortsatt härlig jul.
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda