fredag 25 maj 2012

Fredags solen skiner starkt över oss idag!

Tack snälla för era fina kommentarer igår, dom värmde så mycket och jag kan ibland bli lite förundrad över hur många fina människor som finna där ute. TACK!
Idag blir det en det en dag med massor av glass och mys. Dagen igår gick strålande, Ida var så modig och stark (inte alls lik mig där hihihihi) vi har en fantastisk läkarvård och dom flesta som jobbar där är verkligen på rätt plats. Sedan finns det tyvärr alltid någon man inte gillar men han är redan glömd idag.
Idag blir det en dag ute i trädgården för att ta upp lite energi och kraft. Det är där jag återhämtar mig mest. Jag njuter av att sätta händerna i jorden eller peta på blommorna, lukta på kryddorna åååå vad det är härligt.
Sedan blir det en filt i gräset och en bok eller Lantlivs sommattidning som ska lusläsas.

Solen är fantastisk.....

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda