tisdag 29 maj 2012

Gotlandsminnen

2 år i rad har vi åkt till Gotland och träffat min kollega med familj. Från att inte alls ha någon dragningskraft till Gotland kan jag nu säga att jag älskar vissa delar. Min familj och jag roas mycket av att åka och titta så bilen går varm när vi är där. Sist tog vi oss till södra Gotland en dagen och tittade på Kattlunds museigård
Kanske inte något för barnen mer än att dom hade världens godaste pannkakor enligt dom. Vi fick till och med receptet och ibland blir det gotländska pannkakor till frukost.


En annan dag var vi på Fårö och klättrade i raukar och tittade runt på vackra platser.



 Och en kväll satt vi bara vid Ihreviken på Ihrebaden för att titta på solnedgången och njuta av en öl.
Och nu sitter vi och tittar runt på kartan vad vi ska se i år, japp det blir en resa i år med. Mitt underbara Österlen får vänta ett år till men sedan kommer jag till dig. Jag längtar såååå mycket dit.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda