torsdag 17 maj 2012

Långhelg

Vad skönt med 4 dagar till i ledighet. Precis vad jag behöver och fint väder har det varit idag med. Tyvärr har jag inte fått njuta av den mer än genom fönstret. Nu är vi äntligen klara med dotterns rum, vi började för ca 1 vecka sedan och sedan dess har hon bott i hallen. Bilder kommer snart. 
Nu är huset tillbaka i vanligt skick och jag kan njuta av ett nystädat hem och skön torsdagskväll. Barnen har varit ute nästan hela dagen så dom lär vara rätt trötta dom med.
Jag tror att det blir en kväll som min bok kommer fram igen. Lite svårt att komma in i den men brukar älska hans böcker så det löser sig snart tror jag. Nyfiken på vad den handlar om? Klicka här
Jag önskar er alla en riktigt skön kristihimelfärds helg.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda