måndag 7 maj 2012

Hemma igen...

Efter 2 dygn på fantastiska Thorskogs slott är jag hemma igen. Trött men glad, mycket skratt, tårar och energi så det räcker för ett år framöver. Och vilket hotell, det var så vackert och maten ja den var så god. Jag har säkert gått upp flera kilo. (men i morgon är ett nytt liv med springschema)

 Här i det röda huset bodde jag 1 en av sviterna. Rummet hette Linné pga  att herr Linné själv var där för att studera deras engelska trädgård mm
 Pianorummet var en skön och lugn plats att vara på när jag behövde lite andrum i arbetet med att hålla konferens för 35 kvinnor
 I mitt badrum som var ca 17 kvm stort fanns både dusch, bubbelbad och en öppen spis att elda i om tiden fanns.
Jag är så nöjd med resan dit. Jisses vilken helg, men nu är jag hemma igen och ska sätta mig ner för att kolla runt i bloggvärlden. Jag har säkert missat massor.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda