torsdag 3 maj 2012

Solbrännan

4 dagar ledigt, vad härligt det varit. Vad jag har njutit och oj vad det har varit behövligt. Säkert fler av er som känner lika. En av dagarna åkte jag med dottern och hennes  kompis och grannen med barn för att äta lunch. Så underbart att titta ut över skärgården och se dom första segelbåtarna, solen som glittrar i vattnet och värmen som bränner mot huden. 


Vatten har en speciell plats hos mig, jag blir trollbunden att sitta och titta ut på vågorna. som meditation för mig.  Nu ska jag fortsätta förbereda mig för veckans alla spännande saker som händer och i morgon far bilen till Thorskogs slott för att dela den med 35 andra spännande företagare. Det blir skoj...
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda