söndag 20 maj 2012

Söndags softa

4 underbara dagar är slut. Vi har njutit av varje stund och ändå hunnit massor. Rummet är klart och nu saknas bara ny matta och gardiner men det får bli en annan dag. Vi har även hunnit med en picknick vid Drottningholm. Solen värmde och det var helt underbart att titta runt bland alla växter i parken. 

Men idag är det söndag och just nu sitter jag framför tv,n och inspireras av Sköna Hem´s hemsida där jag hittade dom mest underbara bilderna med blommor.  Jag älskar att ha färska blommor i vas runt om i huset, det är lyx för mig. Jag känner mig rikare på något sätt. 

Nu ska jag fortsätta med att titta runt och inte minst i bloggvärlden hos er. Det ger mig massor med energi.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda