söndag 27 maj 2012

Morsdagsfirad

Grattis alla mammor ute i landet. Hoppas ni haft tillfälle att njuta av dagen. I morse gick jag först upp av alla här i huset, tog en kopp kaffe och satte mig på trappan för att njuta av morgonsolen. Det är en perfekt plats för mig och solen. Och jag måste säga att jag älskar den svarta penseer som jag har där. Kul att få in lite svart och vitt även i blommorna. Och självklart  finns en Lantliv bredvid för lite inspiration.
Ekorren köpte jag på Nordiska trädgårdar för endast 30 kr och nu finns den där som sällskap.
När familjen vaknade till liv kom dom fram med en jätteampel med blommor som nu hänger på uteplatsen. Visst är det underbart att äntligen få släppa loss bland sommarblommorna.
Jag är nu klar med växthuset och väntar bara på att dom ska växa och frodas för att sedan få ta min första tomat eller gurka. Jag lovar att visa när det händer :-)

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda