lördag 12 maj 2012

Motion och lördagsmorgon

God morgon alla pigga!
Lördagsmorgon och många av er vet redan att jag är en ganska morgonpigg dam och i morse hade jag till och med satt klockan på 6.30 för att ut och springa. Det är första veckan på en 12-veckors period för att träna upp sig som löpare. Det är Malin Ewelöf ´s program som finns på Expressen som jag testar. Jag vet inte om jag har hamnat i någon lite tidig 40-årskris men jag har motion och meditation på hjärnan. Jag strävar efter balans och lugn. 
 
Och mitt i detta har vi satt igång med dotterns rum. Hon är ingen rosa tjej längre säger hon och jag kan bara hålla med, jag vet inte om hon någonsin varit det. så därför ser det ut som det gör i bakgrunden på bilden. Just nu bor hon i hallen.
På golvet ligger även den otroligt snygga Kram-mattan som du hittar hos UllaE som även har helt fantastiska tavlor.Tex denna:
Nej nu ska jag in i duschen och sedan äta en god frukost. Sedan blir det en tripp till färgaffären, där ska inhandlas tapet. Mer om det sedan. 
Jag önskar er alla en så skön lördag du själv kan tänka.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda