tisdag 14 augusti 2012

Ännu en gång ska jag ändra min kost

Tänk vad många gånger jag har bestämt och planerat en ny livsstil. Bättre mat, motion, planering.... Ja någon känner nog igen sig. Kokböcker är köpta, den ena nyttigare än den andra.
Men det är bara att inse fakta, sommaren har gjort sitt och med ett ont knä sedan länge tillbaka har gjort att latmasken sitter hårt i ryggen.
 Tänk alla goda grillkvällar, ost, vin, dipp och dopp i alla bemärkelser. Jisses vad det går fort med ett par kilo.
 Men nu är det dax, jag måste eller nej inte måste. Jag vill komma tillbaka till Linda storlek igen. Så får det bli. Frågan är bara hur? Det jag ska ta bort är  bröd, allt som innehåller förmycket socker och det jag småäter hela tiden. Så får det bli...
Eller sitter någon på ett hemligt och bra tips?

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda