lördag 25 augusti 2012

Det händer saker i mitt liv nu och det går fort....med allt.

Idag var första dagen på ett nytt jobb. Som ni vet driver jag eget företag och gjort i flera år men det senaste året har jag saknat butiksmiljön och den kreativa biten som inte finns i mitt företag. Så jag tog beslutet att söka extrajobb och fick till in stora glädje ett jobb på favoritbutiken Lilla Magasinet i Täby Centrum. 
Helén som äger butiken är en kvinna med skarpt öga när det gäller produkter och hur dom ska plockas fram. Det är alltid en genomtänkt oreda som gör att kunderna känner sig välkommen och inte rädda att klämma och känna. Det finns inget värre tycker jag när man går in o en butik och är så perfekt att det är en museumkänsla eller hur?

Det finns även en butik i Djursholm men som gammal Täbyarbetare klappar nog mitt hjärta för den butiken i Täby och jag hoppas att det är där jag ska få vara mest. Jag tror att tempot passar mig bättre och många av mina vänner hittar dit.

Att det händer mer saker runt mig kan jag lova men det tar jag i ett annat inlägg. Undra hur denna hösten ska sluta!?!?

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda