tisdag 7 augusti 2012

Skorpjobb och kökstankar

Här går det framåt i skorpvärlden. Och ni ska få se mer om det så snart allt är klart. Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer och svar jag fått om dom. Det är en ny värld men så spännande att testa lite olika smaker. Efter denna vecka är jag nog skorpexpert som min dotter sa. 
Mellan alla plåtar med skorpor och disk sitter jag och funderar på vad jag vill göra med mitt kök. Nya lampor och ny färg på väggarna skulle räcka i dagsläget. 
 Ändra lite på hyllorna och skaffa blommor i fönstret osv såååå många tankar....

Jag inspireras och får så många ideer av alla bloggar jag läser. Och har massa tankar om vad jag vill göra under hösten, men det får nog bli ett eget inlägg.

Vi hörs om någon dag igen,
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda