onsdag 15 augusti 2012

Imorgon är det Formex..

Idag går jag här hemma och dansar. Har gjort massa tråkiga saker och är så glad att det är klart. Stenar som bara rullade från mitt bröst.... OCH

Imorgon är det Formex, Imorgon är det Formex, Imorgon är det Formex, Imorgon är det Formex, Imorgon är det Formex....
Åååå vad jag längtar efter att gå i alla hallar och insupa massa fina saker. Nytt som gammalt. Och hälsa på vänner i olika montrar som ställer ut. Dessa duktiga vänner som följer sin dröm och jobbar för sitt eget märke. Jag får se om jag får till några kort ska ni få se.

Kortet jag har på bloggen tog jag hos en ganska ny vän jag har men redan väldigt nära. Henne ska jag berätta mer om en dag.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda