söndag 12 augusti 2012

Tack underbara ni...

 Jag vill tacka er för kommentarerna som ni skriv i förra inlägget och alla andra inlägg jag skrivit som ensam bloggare. (Hänger du inte med läs här) Jag blev både glad och rörd. Att ni skickar så fina ord från olika hörn i Sverige, peppar och hejjar på mig som ingen vet vem jag är. Och jag vet inte vilka ni är egentligen. Jag följer er och läser nästan varje dag. Jag kan fundera på hur det gått om något hänt och glädjas över vad ni skrivit. Jag imponeras av era sätt att vara eller hur ni tänker. Jag får massa nya idéer och inspireras av era bilder. 

Och ändå har vi aldrig träffats. Vissa av er lämnar inte ett spår när ni varit här. Det är också okej, jag hoppas att ni lämnar en rad för att ni vill och inte känner ett måste. Klart jag är nyfiken men mitt mål har aldrig varit att samla läsare, jag skriver för att jag vill samtidigt som jag behöver. Det är ett sätt att dela tankar, tänka klokare, skriva ner mina drömmar och se livet från ett annat sätt.

Tack för att ni finns där på olika sätt!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda