måndag 20 augusti 2012

Formex = inspiration

I två dagar gick jag på Formex, första dagen ensam och andra dagen med min kollega. Intrycken som blir är helt galna och jag kan nästan inte sortera mina tankar. Mycket är lika och många montrar är inte roliga att gå in i. Men det finns 1 som alltid är rolig att gå till och det är Ib Laursen Det känns genomtänkt och dom följer sin linje i sin monter och alltid trevligt bemötande.
 Denna gång såg jag något jag ville ta med mig hem och det var hylllådorna på väggen ni ser där. Precis så vill jag ha i köket på ena väggen där man kan fylla med frukostskålar, musli och annat som har med frukost att göra. Skitsnyggt i mina ögon.
Tyvärr var det inget dom sålde utan det var bara rekvisita. Jag tror dock att jag blev lite extra vill-med-sugen pga alla fina saker dom hade i hyllan.

Jag var dålig på att ta kort och i många montrar var dom jättehårda på att inte det kom fram en kamera. Tyvärr!!

Men någon mer ska jag nog kunna skriva om.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda