fredag 10 augusti 2012

Sol ute och sol inne!

Ute lyser solen på himlen och i rabatten. Den gula färgen ger mig energi och ett glädjerus i kroppen. Tyvärr missade jag att sätta solrosor som är en favorit, ev kommer 2 st så jag får njuta till fullo av dom.
Även inne lyser det, saker som funnits i min kropp och huvudet under en lång tid börjar finna sin plats och jag får ro. Från att se hösten rörigare än någonsin börja det ett lugn ta form. Ja jag hörde mig själv skratta högt och glatt i telefon. Många av er tycker nog att det låter lite konstigt allt jag skriver. Men så är det. Det är inte alltid man minns när det hjärtliga skrattet fanns där....
 Just nu är köket en enda stor rör och skorppåsar överallt men det skiter jag i, jag sitter med en koppkaffe och blåbärsskorpa och njuter.

Livet är helt underbart....

Kram Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda