onsdag 22 augusti 2012

Kläder i min smak och stil...

Ni vet när man ser något oväntat eller nytt och känner att det är helt rätt? Säkert vet många av er vad jag pratar om. Jag har en bekant som fanns på mässan och självklart var jag där och hälsade på när jag ändå var på Formex. Och när jag ser hennes kläder känner jag så.
 Anna-Karin driver företaget AnnAn Design och gör dom mest fantastiska kläderna och sjalarna. Och sjalar kan jag prata om i all evighet. Jag älskar sjalar och jag har faktiskt köp en tubsjal som den på bilden nedan. Lite matt gammelrosa med beige spets. Helt jag och nu väntar jag på en sval dag så jag kan få inviga den.
 Denna klänning är jag lite sugen på till höst med leggings och mina stövlar.
Ni får titta själva och se. Här kommer lite mer bilder (alla är lånade av Anna-Karin) annars så besöker ni hemsidan och njuter.

 Mer än såhär kommer jag inte visa från Formex tror jag. 

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda