onsdag 29 augusti 2012

Yogan tar större plats nu..

Ni som följer mig vet att jag nu är en nybörjare men biten yogatjej. Jag mår bra av det och ser att jag utvecklas personligt i kropp och själ. Jag växer som människa och ser saker i mig som jag inte sett förut. 

Och nu har Malin Berghagen kommit ut med en personlig och nära bok om sina tankar om livet och yogan bland annat. En vacker bok som innehåller många kloka tankar och ord. Lite naken i och med att hon berättar om sitt liv. Modigt tycker jag!

Jag köpte den på adlibris och även lånat bilden därifrån. En bok som jag rekommenderar varmt. Har ni sett smyckerna hon har gjort tillsammans med Soul of Maya dom måste bara ses. Jag var i Sussis monter på Formex och det är ett måste-ha-smycke. Så vackra och så fin tanke bakom.

Önskar er en skön och solig eftermiddag
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda